Gonatt :3

Jo filmen jag snackade om var Avatar :D Riktigt bra film tycker jag betyg : 4,5 / 5
Det var en action film med massa detaljer i den det tog säkert flera år att göra animeringen i filmen så jag hyllar det :) Man måste se om den gång på gång för att märka alla detaljer... Det jag tyckte var inte så bra med filmen var att det var nästan för många detaljer men det är ju ändå bra och dåligt på samma gång :) Men bort från filmen nu :) Vad jag tänkte göra imorgon var att gå ut lite fota kanske något gulligt djur jag ser kanske en fågel? Aja vad jag mer tänkte göra är att jag ska städa mitt smink skåp :) P.g.a bildbrist får ni några bilder ifrån härliga Florida när vi var där i höstas :)
Jag under vattnet :3
Sicken sötnosar ;3
Söt tårta <3
Det var lite bilder från Florida :) Vi badade med Delfiner också men dem bilderna är på en annan kamera så ni får dem bilderna imorn... Puss o kram och sov gott :) Ni som ska sova...

Kommentarer
Postat av: Iris

svar: tack till tusen! visst är den söt?



gillar din header starkt! blir verkligen påmind av sommaren :)

2011-01-15 @ 10:30:32
URL: http://irisl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0