Sova :3

Hej alla underbara läsare:) Jag tänkte att jag skulle släpa mig till sängen och chilla lite och musik ;3 men innan jag gör det ska jag berätta för er vad jag har börjat för med aktiviteter på bloggen :)
1. Klippet- Där jag klipper ihop en outfit av det senaste modet och acessoarer.
2. Veckans låtar- Jag tar dem bästa låtarna som är inne just nu och väljer tre stycken som ni kan välja bland ;3
Det var dem två aktiviteter jag sk börja med ;3 men ni ska ju såklart oxå få veta vilka dagar det är :3 Dem kommer här :)
1. onsdag och torsdag
2.varje måndag :) så ni får veckans låtar i detta inlägg hoppas att ni gillar det :3
VECKAN'S LÅTAR
1. Bruno mars - Just the way you are.
2.James blunt - Stay the night.
3. Adam lambert - Whataya want from me.
Det var en lång hälsning från mig :3
Såklart att ni får en godnatt bild också :D
Puss och kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0